Jag är redo.

I går slog jag besökare rekord här på bloggen, det var roligt :)
Idag har jag varit på möte på omsorgsförvaltningen och träffat alla kollerger jag ska jobba med i sommar. Har matats in med information, tips, råd och annat. Har även varit hemma hos personen jag ska vara personlig assistent åt. Alla verkar jätte gulliga och jag ser verkligen fram emot att jobba. Ja, jag längtar till att börja!

Har även fikat med Malin och Karin, det är dem jag ska dela rum med i Turkiet :) Jag och Karin hade aldrig träffats förrut så vi kom på att det kunde vara trevligt med en fika, och det var det. Jag tror nog vi ska kunna hålla sams :)

Vad som händer i kväll är ju den stora frågan. Inget bra på tv och något annat än titta på tv orkar jag nog inte idag. Vet en film jag vill se men vet däremot inte om jag orkar gå bort till video-butiken och hyra den.

Vädret verkar bli bra på lördag. Jag är inne på smhi ett antal gånger varje dag och senast jag kollade var det stora solar över hela lördagen. Hoppas, hoppas, hoppas. Kom inte och säg att ni inte vet varför jag vill ha fint väder på lördag för det har jag minsann talat om ;)


Kommentarer
Postat av: renee

Då får vi väl hoppas på fint väder då vad det nu va du skulle göra på lördag?????????? skojar bara jag vet :-)

2010-06-08 @ 18:51:28
Postat av: kerstin

grattis då till rekord på bloggen

vad händer på Lördag?

kram

2010-06-08 @ 19:52:14
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Jeanette

läs mina tidigare inlägg ;P

2010-06-08 @ 20:50:49
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0