Något har blivit fel...

Skickade några mms till bloggen igår men de har visst inte velat komma fram :( Märkligt det där, att det ibland funkar och ibland inte. Vad beror det på? Någon som vet?

Igår började Steffen och vi på agility. Det var jätte roligt, men det Steffen tyckte var allra roligast var att spana efter alla tikar. Inte lätt att vara en småkåt hanhund. Jag och husse var lite små förtvivlade när vi fick tigga och be om om hans uppmärksamhet. Hindrena tyckte Steffen iaf att var ganska roliga, han hoppade gärna över hopp-hindrena och sprang genom tunnlarna. Men så fort det var avklarat satte han kurs mot tikarna. Vi fick alltså koppla honom. Vi kom på att det faktiskt är första gången han kommer i sådan kontakt med tikar. Steffen har ju faktiskt bara en massa killkompisar. Hoppas han kommer vänja sig och tröttna på dem..



Slalom, snälla Steffen, SLALOM!

Efter agilityn var Steffen trött och kurade ihop sig i sin vita filt..



Husse och matte käka ost och salami och drack rödvin och spelade TP, Matte vann :)



Ikväll börjar Roger jobba. Han ska jobba på Gotlandsbåtarna i sommar. Eftersom det är introduktion nu så kommer han vara borta i en och en halv vecka. Vad tråkigt tycker jag eftersom jag kommer sakna honom såklart. Men man måste arbeta för sitt levebröd.
Men imorgon ska jag åka till Helsingborg coh hälsa på Karina och min gamla hemstad. Det var länge sen jag var där nu! Ska bli mega kul. Hoppas på fint väder så vi kan spendera massa kvalitetstid på gröningen. Underbara gröningen!

puss


Kommentarer
Postat av: renee

Va kul det ser ut. Steffen behöver trötta ut sig ibland. Han vänjer sig nog med tjejerna också :-)

2010-06-17 @ 19:29:53
Postat av: Karina!

Åååååhhh min semester kan inte börja mkt bättre! Finbesök på hög nivå eller säger man så? hehe

Natti Natti

2010-06-17 @ 22:31:45
Postat av: kerstin

vad roligt att vara hund ibland.

hälsa <Roger att han ska lycka till på sitt nya jobb.

kram k´ram till dig har en bra helg

kerstin

2010-06-17 @ 23:06:50
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0