Steffen in love...

Idag har jag jobbat för första gången. Ett riktigt långpass 8-21. Linda var så snäll och tog hand om Steffen en stund i förmiddags men på kvällen hittade jag ingen hundvakt och jobbet hittade ingen vikarie så jag fick hämta Steffen och ha han med på jobbet. Det gick väl sådär, han blev heeelt förälskad i en jobbarkompis. Jag svär, jag har ALDRIG sett han såndär. Hon var smickrad men jag tyckte det var hemskt jobbigt. Kunde ju inte slappna av för fem öre. Det är som sagt inte lätt att ha en småkåt hanhund....

Mitt hem ser förfärligt ut, ett riktigt bombnedslag och jag får verkligen panik, men har ju inte hunnit ta tag i det idag, måste ta tag i det i morgon.

Snart dags att sova nu, är trötter :)

Kommentarer
Postat av: renee

Det är väl inte så att din städhjälp inte är hemma????

skojar bara :-)

2010-06-22 @ 19:14:22
Postat av: Jeanette

Min "städhjälp" (och jag) lämnade det såhär när han (och jag) stack i tordags å sen har jag inte varit hemma..

2010-06-22 @ 20:23:52
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0