Nya lyan :)

Idag fick vi nycklarna till nya lägenheten. Jag hade ju inte sett den förrut så det var spännande :) Badrummet och köket var jätte fint! Sovrummet var lite litet, sängen kommer nog ta upp större delen av ytan. Vardags rummet var också lite litet och planeringen passade inte riktigt vår soffa. Men jag tror nog att vi kommer komma på en bra lösning när vi väl är där. Balkongen var jätte stor, det var jag väldigt nöjd med. Blev dock lite besviken över att det inte kom någon sol in på balkongen. Å andra sidan har vi ju stugan med en hel trädgård där jag hellre ligger och solar. Jag tyckte lägenheten i det stora hela var fin så trots att jag tycker det är lite sorgligt att flytta i från den vi har nu (vilket främst beror på grannarna och låget) så kommer jag nog trivas. Bäst av allt är att vi får välja en ny tapet till sovrummet som Kalmarhem fixar och står för. Vi ska även tapetsera om i vardagsrummet, men det får vi stå för själva. Åh det är kul att flytta :)
Tog några bilder.











Imorgon ska vi lämna Steffen på dagis och sedan ha en heldag på Öland med sol, bad och matsäck. Kommer bli mega nice! Bara jag inte bli inringd på jobb.

Nu ska jag sova. Är trött som bara den. Jobbade ju natt inatt och jag kan verkligen inte sova på dagen. Undra om jag kommer vänja mig. Är nog svårt att vänja sig när man inte gör det hela tiden.

Ha det finfint och glöm inte solkrämen, solen är stark! :)

Kommentarer
Postat av: renee

Den ser ju jättefin ut ska bli kul att se i verkligheten. Kommer när ni är inflyttade :-)

Hälsa Roger att jag behöver bär hjälp i helgen. Har fått nytt golv i rummet så alla möbler ska in igen.

2010-07-01 @ 17:08:40
Postat av: Jeanette

Vi kan byta bär-hjälp mot bär-hjälp, annars blir det inget med det seddö! :) Dessutom får du komma å hjälpa mig tapetsera nästa vecka :)

2010-07-02 @ 15:24:48
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

Härligt grattis Vart ligger den lägenheten då?

kram kram

2010-07-05 @ 18:15:47
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: kerstin

Bra Renee är bäst på att tapetsera

kram på er

2010-07-05 @ 18:16:37
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0