Give me a smile.

En underbar helg i Kalmar börja gå mot sitt slut.
Valborg var precis så kul som jag förväntat mig, alltså mega kul! Jag njöt till fullo av livet där jag satt med mitt rödvin, "Hidden rock" och snackade, skrattade och lyssnade på musik. Movits som senare på kvällen uppträdde inne på kåren var asbra! Jag visste inte riktigt vilka de var innan jag såg dem och blev positivt överaskad. Fick under kvällen höra att de, trots att de rapar på svenska är kända i USA, hur coolt är inte det!!









 Robert fick ingen tid hos frisören förrän på måndag så han testade lite hårfärg hemma själv, det gick som det gick....

 Min pojkvän verkar ha fått upp ögonen för någon annan, såhär tycker jag om det...

 Försökte fånga movits på bild, men de studsade runt som studsbollar så var typ helt omöjligt...

Igår var jag och reda, hoppade. Det gick bra, men var man var lite snurrig av rödvinet eftersom ridningen var redan klockan 10 på morgonen..
Sen var Roger och jag ute på hansa city och i stan. Han fick presentkort när han fyllde år och hittade lite snygga kläder. Jag var på jakt efter ett par mjukis brallor, mend etvar tydligen för mycket begärt. Hittade däremot ett rosa linne som det stod "Smile for me if you like" på. :)
Idag har jag gått två långa promenader. En power-walk i morse (förbi nya lyan, där ser fint ut) och en lugnare promenad med Linda nu på eftermiddagen. Jag har helt sjukt ont i benen nu! Ridningen gjorde nog sitt med.

Nu ska jag umgås den sista stunden med Roger innan det är dags att köra tillbaka till Karlshamn. Imorgon är det praktik igen, då ska jag hålla lektion om såmaskinen..Vad kan jag om såmaskinen? Inte mycket..hehe.

Smile for me if you like!


Kommentarer
Postat av: malin

Puss på dig är allt jag har att säga=)

2010-05-02 @ 18:22:32
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: kerstin

tack kram ha det bra Kerstin

2010-05-04 @ 22:04:06
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Ser verkligen mysigt ut.Blir lite avis. Men röd vinet får du behålla :-)

2010-05-05 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0