Husmor?

Vad huslig man blir när man köpt stuga. Idag har vi gjort både rabarber-kräm och rabarber + några andra bärs-paj. Roger tjatade hela tiden om hur surt det skulle bli men med tillräckligt med socker på insåg även han att det var jäkligt gott!

I morgon är det första juni, det innebär att det är 24 dagar till min födelsedag! :) Förresten hade jag namnsdag i lördags, den enda som kom ihåg det var Rogers pappa. Dock var han en dag för tidig med att gratta, men det gör ingenting :)

Snart dags att sova. Glömde biblan idag, har kommit två böcker om aspergers som jag reserverat. Får inte glömma det i morgon. Får inte heller glömma att jag ska träffa studiegruppen i morgon, det känns som man redan kopplat bort plugget lite, men det är ju faktiskt två dagar kvar innan jag får sommarlov på riktigt.

Pussshej

Kommentarer
Postat av: kerstin

Grattis Jeanette på namnsdagen förlåt kram

gott med paj hmm

2010-06-01 @ 07:46:07
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Jag grattar bara på Birgitta dagen. Bara så du vet.:-)

2010-06-02 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0