Inflyttningsfest.

Igår var vi på inflyttningsfest hos Elina och Danne. De har flyttat till ett asmysigt litet hur ute på landet. Vi grillade, spelade kubb och "med andra ord". Det var en jätte trevlig kväll. Steffen hade fullt upp också. Där fanns en liten chiahuahua flicka som han var VÄLDIGT intresserad av. Flickan ifråga var dock livrädd för framfusiga Steffen. Däremot lekte gärna Mille med Steffen. Det såg jätte kul ut när de lekte, Mille är minst 3 gånger så stor som Steffen, om inte mer. Men det gick bra ändå :)



Idag har jag faktiskt varit lite bakis. Vi sov hos Elin och Danne och medan jag väntade på att jag skulle nyktra till så jag kunde köra så hjälpte jag dem lite med att sätta in disken i diskmaskinen, vad snäll jag är va?
När vi kom tillbaka till Kalmar hämtade vi upp Malin, sen köpte vi lite mat på McDonalds och åkte sedan till stugan och åt. Så nu har Malin sett vår lilla stuga.
Nu ikväll har Robert varit här. Vi åt tacos och spelade två rundor TP. Och tro det eller ej men andra gången kom Robert etta, jag tvåa och ROGER trea. Första gången han inte vinner, det kändes stort att klå honom!

Nu är det dags att lägga sig i sängen och läsa lite om aspergers-syndrom.
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Fin bild på Renee hälsa alla kram

2010-05-31 @ 07:42:56
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0