Jag ler med heela ansiktet...

..för ag är så himla galet glad. Idag har jag gjort något underbart och helt galet spontant. Ja verkligen SPONTANT. Jag är så spontan och cool.. Ja nu räcker det..
Ni vill säkert veta vad men jag vågar inte berätta än ifall något skulle hända och det inte blir som jag tänkt. Men förhoppningsvis kommer det blir en underbar sommar där jag antagligen kommer tillbringa mycket tid här..



Imorgon tror och HOPPAS jag att jag kan berätta. Jag kommer nog inte kunna hålla mig längre i vilket fall som hellst. Jag är inte personen som är känd för att ha is i magen eller kunna hålla inne med saker.
Få se om jag kan sova något i natt, jag är förväntansfull som ett litet barn :)
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Härligt Jeanette

vad det nu än är ser härligt ut iallafall kram

2010-05-24 @ 07:48:48
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: kerstin

Nå?? ska du inte skriva vad det är?

puss

2010-05-24 @ 23:01:35
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0