Man säger inte nåt töntigt till en ascool kille...

Ännu en helg börjar gå mot sitt slut. Vädret har varit katastrof men trots det har helgen varit bra. Jag hoppas dock den härliga våren ska hitta tillbaka till oss igen.
I fredags var jag med Malin och hennes kompisar och åt på krögers (vis kulle egentligen ha ätit taco-buffe på Molly Malones, men det var stängt) och sen bowlade vi. Malin och hennes kompisar är ett härligt gäng och det blev en rolig fredags-kväll.





Igår morse red jag igen, fortsatt arbeta med skänkelvikningar. Det är svårt tycker jag! Sen hade jag plugg-dag. Skrev 1600 ord på utvecklingsarbetet och det ska vara 2500, still got long way to go... Det är riktigt klurigt att få till det här arbetet. Om någon har tips, HJÄLP MIG SNÄLLA!

På kvällen var Roger och jag och så stå-up komikern Magnus Betners show. Den var skit bra och jag fick mig en hel del skratt :)



Fick även en bild tagen på mig och Magnus tillsammans, och en autograf :) Jag blev skit nervös. Till denna ascoola kille klämmer jag ur mig med pipig röst "jätte bra show". Gud vad jag skämdes och kände mig töntig efteråt. Han svarade tack iallafall... Så om han nu skämtar om det i sin nästa show vet ni var han fick det ifrån...



Idag körde Roger och jag till Karlshamn för att fira min lillebror som fyllde 21 år den 28:e april. Det är kul med kalas och få träffa släkten. Det gör man inte så ofta. Steffen slapp buren idag och fick istället sitta vid mina fötter när vi körde till Karlshamn. Steffen gillar INTE att åka bil. Alla som åkt med honom vet detta. Han inte bara ogillar att åka bil, han är hysterisk. Han försökte klättra upp imitt knä ett par gånger och ibland tillät jag det en stund. Men faktiskt, han var ovanligt lugn idag. Han trivs alltså bättre vid mina fötter än i sin bur.



Sötis!

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, "malin och hennes kompisar är ett härligt gäng"! Vad roligt det lät, värsta klämkäckt=) Haha jag kan höra det framför mig när du säger "jättebra show". Lille stefan då. Undrar om han är åksjuk, kan hundar bli det? fast, hur kan man ta reda på det? Man kan ju inte direkt fråga dem...

2010-05-09 @ 19:37:07
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja visst var det klämkäckt hehe. ja jag vet jag är så pinsam...

Hundar kan vara åksjuka och det är inte så ovanligt heller, men då brukar de kräkas och det gör han inte så jag tror han är rädd eftersom han blir mycket värre när man kör inne i ens tad och det svänger mycket, han kan inte riktigt hålla balansen och fattar inte att han ska sitta eller ligga ner. På motorvägen är han mycket lugnare..

2010-05-09 @ 20:03:10
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

Vad mycket skoj ni ha haft för er i helgen.

Hoppas KG hälsa till er:Jag sa det till han när han ringde.

Kram på er ha det gott

Fredrik sa Bettner på tisdag här i stockholm

2010-05-09 @ 20:13:18
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Roger

KG sa såhär: "Jag pratade med nån om er två... Vem kan det ha vart? Vem var det nu jag pratade med... Gunilla! Vem var det jag pratade med härom dan? Om Jeanette och Roger. Nej, jag kommer inte ihåg... Det var nån..." Haha, men då vet vi nu! :)

2010-05-10 @ 08:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0