Min alldeles egna grill.

De senaste dagarna har jag besällt två resor, det ni! En till Dublin, som ni ju redan vet, och en till Alanya i Turkiet i slutet av sommaren. Vi är 9 stycken som ska åka, blir nog riktigt nice :) (det är Malin och hennes gäng ;))

Har varit ett par helt underbara dagar och jag har faktiskt fått bra med färg i ansiktet och på armarna. Igår kväll köpte jag en grill sen hade jag, Roger och Robert en liten grillfest. Vi grillade kött och fisk. Gjorde ett litet paket med spenat, tomat, torsk och vitlök och parmesan-cremefraich, blev riktigt gott! Till köttet hade vi klyftpotatis, grillad majs, sallad och hot beanaisesås, den är så jäkla god prova den om ni inte gjort det! Till det drack vi vin och öl. När vi grillat färdigt och tagit hand om glöden gick vi in och spelade TP. Roger hade ett jäkla flyt ska ni veta, har aldrig sett något liknande! Dessutom fick han två frågor om Dalarna som vi aldrig hade kunnat om det inte var för att vi precis varit där. Man lär sig saker man kan ha nytta av hela tiden. Konstigt ändå att de frågorna dök upp just nu.





 Tänk att jag köpt en egen grill, vuxenpoäng på den! ;)







Igår var vi på Steffens dagis en runda också och besämde vilka dagar han ska vara där i sommar. Gulligt va, att vår lilla hund ska gå på dagis i sommar :) Jag tror att han kommer få det roligt där, leka med andra hundar och springa sig trött. 

Nu ska jag in till stan och träffa Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Roger

Flyt?

2010-05-22 @ 13:18:44
Postat av: kerstin

Gud vilken fin grill det är vuxen påäng stumpan kram

2010-05-23 @ 00:51:16
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Karina

Haha ska ni med till alanya?? då kan vi ju leka att vi har varit där tillsammans som vi ville hahah vaaadär det du inte kan berätta än?? skriv det snabbt snabbt snabbt!

2010-05-24 @ 17:05:02
Postat av: Jeanette

Jag ahr skrivit jag har skrivit, skynda att läsa! :) när ska ni till Alanya Karina?

2010-05-25 @ 13:34:40
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: karina

jaa nu ser jag det =) vi ska åka så vi e där nere den förste juli eller om vi åker den 2:e :) firar ju ett år då.. ojj så snabbt tiden går!

2010-05-25 @ 17:29:42
Postat av: Jeanette

Ja oj vad tiden går!Gratulera :) Vad mysigt att ni firar ett år där :)

2010-05-25 @ 17:54:28
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0