Back in business..

VFU'n är påbörjad. Kastades in i verkligheten med buller och bång redan igår eftersom klassläraren (min handledare) var sjuk och det skulle ta en lektion innan vikarien kom. Så jag presenterade mig, delade ut veckoplaneringen och läste i deras högläsningsbok. Läraren var sjuk idag med så jag höll lektion om stenåldern. Så himla kul att vara på praktik igen. Hade glömt hur kul det faktiskt var att leka lärare :) Tur att jag blev påmind :)
Nu ska jag planera morgondagens histora lektion sen ska jag köra iväg till min storebrorsa och leka med hans söner och förhoppningsvis få lite mat i magen. "Vad har man annars storasyskon till", tänker jag. "Vad har man annars småsyskon till", tänker han.

Det händer mycket nya spännande saker i mitt liv just nu som gör mig glad.. :)

puss

Kommentarer
Postat av: kerstin

Kul kul att du trivs i Yrket härligt med bra läsrare.

Dui Stockholm snöar det idag Hemskt körväder

Sköt om dig och hälsa dina bröder

kram

2010-11-09 @ 15:33:00
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Va kul att vara glad den här tiden på året. Lite ovanligt kanske men jätte bra :-)

2010-11-09 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0