Ingen tv på tisdagar.

Det är bara att konstatera att tisdagar är veckans tråkigaste tv-dag. Hade allvarliga funderingar tidigare på att hyra "Remember me", vill verkligen se den filmen. Men latheten fick mig att avstå. Istället har jag packat upp alla mina kläder och hängt på hatthyllan i mammas hall eftersom jag inte har någon garderob här..sorry mamma, men jag hade inget val. Å så har jag skrivit ifatt i min dagbok (ja jag är 24 år och skriver dagbok varje dag), var några dagar sen jag skrev. Har även hängt lite framför datorn.
Nu ska jag faktiskt ta och krypa under täcket, det är ju en dag imorgon också som man brukar säga.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: renee

Helt okej har ju inte så många garderober :-)

2010-11-11 @ 07:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0