Lite funderingar såhär på kvällskvisten.

Ikväll har mamma och jag hyrt "Remember me", har velat se den jätte länge och nu äntligen blev det av. Den var jätte bra. Och sorglig. Jag blev förvånad över en händelse i filmen och jag blev än mer förvånad att jag inte hade en aning om att det skulle hända. Vet många som sett filmen men ingen har avslöjat någonting. Bra jobbat!
Praktiken flyter på men jag känner mig ännu lite trött efter helgen.
Nu sitter jag vid datorn ett tag och väntar på ett samtal från en speciell person..:)

Tiden går fort, jag kan inte fatta att det är mitten av november redan. Normalt såhär års brukar jag ha julkänsla i kroppen och längta till december så man kan julpynta och mysa. Men inte i år, har nog inte haft tid eller anledning att reflektera över vilken månad det är. Saker och ting flyter på bra ändå och det händer mysiga trevliga saker titt som tätt iallafall :) Men nu när jag sitter här och faktiskt tänker på det inser jag att det ska bli mysigt att ta fram ljustakar, baka pepparkakor och dricka glögg. Mmm.. Och handla julklappar. Jag älskar att gå på stan i december och handla julklappar, slå in dem och se hur det fylls på och bli fler och fler. En del tycker ju just det där är jobbigt och handlar sina julklappar i god tid innan julstressen sätter igång. Men då känns det ju inte som det är julklappar man handlar. Och ingen julmusik spelas när man går där och strosar. Ja, ja, nu har jag svävat iväg en stund.. Det var allt för idag.

En liten bild bara på mamma och Steffen. Mamma tål ju inte riktigt honom så klappar inte han så ofta. Men när hon väl gör det märks det att han trivs.


Kommentarer
Postat av: Karina

ååh ja visst va den bra :)

haha så fult att du skriver att du fått julkänsla för jag städa min garderob o hitta julsakerna så satt igång en jullåt så kom min julkänsla oxå!! :)

2010-11-16 @ 21:57:15
Postat av: keinrst

Steffo och mormor....hihi

jag har med blivit mormor till en k´liten valp som heter Neo

Sandras och Herdis hund

kram kram sköt om dig och hälsa mamma

2010-11-18 @ 12:12:07
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0