Liten eller stor?

Det är så hiiiimla synd om mig. Min förkylning har inte gett med sig och jag måste knapra alvedon för att hålla febern borta. Ligga hemma och vila upp säg är det inte tal om. Vi har bara de här fem veckornas praktik så man måste ta vara på tiden.
Igår var jag på middag hos min faster, hon världens bästa på att laga mat! Hade jätte trevligt.
Jag och min 14 åriga kusin hade några intressanta hemliga samtal på hennes rum. Tänk att hon går på högstadiet. Tänk när jag själv gick på högstadiet, det var ett tag sen det och mycket har hänt sen dess. Då trodde man att man var så himla mogen och vuxen och att inget kunde skada en. Vuxnas förmaningar var bara löjliga, vad visste de om livet egentligen. Att de också en gång varit unga och faktiskt var vanliga människor fast med lite mer erfarenhet i bagaget som man kunde ta hjälp av fanns inte på kartan. Jag var inte lugn och försiktig när jag gick på högstadiet och att jag ens lever och faktiskt har klarat mig väldigt bra kan jag tacka min vakande stjärna för..

Nu ska jag och mamma på stan. Trodde att det var låning idag men det är ju dessvärre inte förrän imorgon. Får låna en liten slant av mamma om jag hittar något. Kan ju lämna tillbaka det redan imorgon :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Tur att du har en skyddängel som vakade över dig.

Tur att du har en mamma som har fått lön.

*L*hittade du något?Jag har varit ute i Gustavsberg

och handlat julklappar idag

kram hälsa alla

2010-11-27 @ 17:35:07
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0