Måndag igen..

Efter en helg i Kalmar är jag idag helt slut.. Festen i lördags blev riktigt lyckad, som vanligt :) Vi kan det där med att festa helt enkelt. Igår var tanken att jag skulle köra tillbaka till Karlshamn, men jag kände att det inte var ett säkert kort att sätta sig bakom ratten i 1,5 timme efter en massa alkohol och för lite sömn. Så jag sov kvar i Kalmar en natt (om man nu kan räkna det som en hel natt..) Gick upp 5 i morse och kom fram lagom så jag hann gå en runda med Steffen och sen vara på skolan klockan 8.00.
Här kommer ett par bilder från festen.



Födelsedagsbarnen och deras presenter:)











Å så vill jag passa på att säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KARINA!! HIPP HIPP HURRA!!

Kommentarer
Postat av: erstin

kul du har haft det ihelgen?

Ha det kram

Sandra och Herdi har en liten hund nu på prov

2010-11-15 @ 19:00:30
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Karina

ÅÅh tack min kära väninna!! :) Ska vi ta en teletid imorgon kväll? finns ju endå inget på tv på tisdagarna endå;)

2010-11-15 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0