Nu kan man andas ut..

Idag var Ulla, min lärare på högskolan på besök hos mig. Kollade att jag skötte mig och sådär. Jag körde en stafett-skrivnings-lektion som är en del av mitt lilla projekt. Inte något jag egentligen ville göra när hon kom på besök eftersom det var helt nytt för eleverna och det kunde ha gått precis hur som helst. Men det gick bra! :) Ulla var nöjd, Torsten var nöjd, jag var nöjd, alla var nöjda :)

Jag behöver inte ge mig ut på jakt efter en chokladkallender, min underbart snälla mamma hade köpt en till mig! Den låg på diskbänken när jag kom hem till mamma igår. Mamma var dock inte här, hon och hennes kille har åkt till Fuertoventura (eller hur det nu stavas). Vem ska nu laga mat till mig?

Idag ska jag göra följande: Kolla på Paradise Hotell på nätet eftersom jag missade det igår. Planera morgondagens lektion, äta och se en hel massa avsnitt av One tree hill!!! Jippie :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Grattis!!

Kul för mamma att åka bort till värmen.

Hon skulle ha åkt med dig och mig istället.:)

kram ät inte upp den nu hela på en dag Erik gör det...

2010-12-01 @ 10:33:53
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0