One tree hill -Säsong 7!

WEEEI!! Har fått mail från cdon.com, min one tree hill-box säsong 7 som jag bokade för några månader sen och som släpps imorgon är påväg till mig!!! Som jag längtat. Hoppas den har kommit till i helgen så har jag att göra om kvällarna nästa vecka när både mamma och Macke och Povel och Nadja är iväg på semestrar. (Inte tillsammans dock).

Förresten så är jag GENOM FÖRKYLD. Blev smittad i helgen, men det var det värt ;)

Jag måste på jakt efter en chokladkallender i veckan. Det är ju första december redan nästa vecka och jag har ingen chokladkallender! Det här är ju inte klokt. Tänkte dock köpa en på maxi när jag var där i helgen men hittade ingen som inte innehöll gluten, det brukar alltid finnas NÅGON som inte innehåller gluten. Jag får leta vidare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0