Sista helgen i November

Ännu en helg har passerat. Vi går in på fjärde praktik veckan och imorgon får jag besök av min lärare från högskolan, hoppas hon kommer gilla det hon se.
Helgen har varit full av trevligheter. Pulka åkning, spel och film i fredags. I lördags red jag, färgade och klippte håret samt spelade biljard. På kvällen var det dags klassfest. Riktigt rolig kväll! Fast jag gjorde lite snurriga saker.. Tappade bort min väska, var inne flera gånger på o'learys och letade. Var helt förstörd. Tillslut återfanns den, hängandes på MIG under min jacka! Påväg hem hjälpte vi en tysk som kört fast med sin bil och fick därmed skjuts hem, det var verkligen uppskattat! Mega kallt för tusen. Dessutom var det Alex födelsedag i lördags, GRATTIS! :)
Igår hade vi sedan länge planerat skridskoråkning klockan 10.00 på morgonen. Men fy tusan vad bakis vi var! Så blev ingen skridskoråkning :( Hoppas på nästa söndag istället! God middag i Timmernabben (vt inte hur det stavas) och en omgång Canasta bjöd söndagen på också.
Jag har även städat och så smått börjat plcoka fram julpyntet, hoppas på lite julmys snart :)

Det var min helg det, hoppas alla andra också haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: kerstin

hoppas de sista praktik veckorna går bra Jag vill börja jobba nu!!Jag vill ju jobba denna månad gillar december på förskolan

kram hälsa

2010-11-29 @ 12:24:26
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Sofie

Heej, lägg upp bilder på facebook då! Jag tog ju en massa med din kamera ;) Kram Sofie

2010-11-29 @ 17:51:20
Postat av: kerstin

ha ha de vill jag med se kram

2010-11-30 @ 09:41:40
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0