Söndag igen.

Snart har ännu en helg nått sitt slut. Är kvar i Kalmar till imorgon bitti, min handledare har sagt att det inte gör något om jag kommer lite sent på måndag morgonen, han tycker det är bättre att jag får lite mer tid i Kalmar :) Han är sjysst min handledare!
Helgen har varit lugn och trevlig. God mat och rödvin i fredags kväll. Ridning, jobb och spelkväll igår. Eller egentligen var jag inte med och spelade något spel, när jag kom dit efter jag slutat jobbet strax efter 21.00 hade de redan spelat risk i två timmar och ingen var i närheten av att vinna. De spelade en timme till sen gav de upp. Verkar vara ett riktigt evighets-spel det där.
Råkade visst åka hem med jobbnyckeln igår så fick åka och lämna tillbaka den idag..
Ikväll blir det canasta. Vi börjar på ny kula så det är min och Alex tur att vara på lag. Hoppas det går bra för oss!
Just nu diskar han ett BERG av disk för att sedan kunna laga fiskgryta åt oss. Undra hur länge disken efter det kommer ligga kvar? Någon som vill betta?

Trevlig söndag gott folk! Nästa helg är det advent. Tiden går så fort! Hoppas detta halvåret som kommer också gör det för jag längtar som fan till Sweden Rock!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: kerstin

kära du det är väl i sommar?

Hoppas allt är ok med er

Hälsa alla

kram

2010-11-22 @ 14:46:08
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Jag tror faktiskt jag ska följa med dig på Sweden Rock. Det är väl okej att ha morsan med sig :-)

2010-11-22 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0