Torsdag, dagen före fredag..

Ännu en dag på VFU'n är avklarad. Jag älskar min handledare, han verkar asskön! :) I morgon tar jag bussen till Kalmar redan 12.55, han tyckte det lät bättre att komma fram 15.30 än 17.30, och det tycker verkligen jag med! Har fått helt fria tyglar till svenskan veckorna jag är där. Roligt, men lite nervöst också, hoppas jag kommer på något bra tema att köra på. Ge mig jätte gärna förslag snälla ni! :)
Nu ska jag köra och hämta ut min bussbiljett, sen ska jag titta en miljon gånger på den så att det inte ska finnas en möjlighet att jag missar bussen imorgon för att jag tar fel på tiden iaf. Sen missar jag säkert den av någon annan dum anledning..Tappar säkert biljetten i en vattenpöl eller nånting...
Sen ska jag packa så jag är helt färdig så mamma bara kan hämta mig på skolan och köra mig direkt till bussen :)
På lördag firar Malin, Alex och Karin 69 år och dom ska ha kalas. Ska bli mega kul I hope :)
I morgon får jag äntligen träffa en speciel person igen... :)

P.S Tänkte först skrivit "Dan före doppare-dan" som rubrik men avstog i sista sekund. Man vet ju inte vad ni har för snuskiga fantasier därute...D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0