Halloween 2010!!!!!!!!

Jag vet att det är hemtentan jag ska ägna mig åt vid datorn och ingenting annat! MEN jag ahr ju inte bloggat om helgens halloween fest ännu och innan jag gjort det är jag ingen hel människa.
Halloween festen var så sjukt, jävla, obeskrivlig mega kul! Alle de senaste festerna har varit skit roliga och ändå tar denna priset!. Det är svårt att förklara för er som inte var där men det var bara vilt, alla var här och där, alla dansade, det var blå färg och silver-tejp överallt. Ehh det går inte att förklara, men jag lägger ut lite bilder iaf.
























Ja jag skulle kunna ålla på hur länge som hellst...Men nu måste jag skriva hemtenta!

Kommentarer
Postat av: malin

yeah craazy night=)

2010-11-03 @ 09:42:43
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: renee

Tur att man inte träffade er en mörk kväll :-)

2010-11-03 @ 17:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0