Busy :)

Jag är för tillfället inte så bra på att uppdatera igen. Men det är för att jag som vanligt tagit på mig alldeles för mycket och därmed på stressa som fan med allt. Har gått upp tidigt idag bara för att hinna klart med redovisningen vi har i morgon innan jag börja jobba klockan 10.30-15.30.Ska jobba på förskolan som ligger här precis där jag bor. Asgött ju! 16.00 ska jag åka motorcykel med Alex (om motorcykeln är frisk igen vill säga) och efter det väntar tacos, canasta, vin och sen VOLYM på Harrys dit han som sjunger den papa americano kommer. Asgrymt ju! Den är jävligt mycket turkey-feeling över. Och även andra glada minnen. T.ex. min helg i HBG i början av sommaren :)
Igår jobabde jag med mitt sommarjobb. Det var jätte kul att träffa dem igen :)
Nu ska jag sätta mig i spåna på redovisningen innan plikten kallar. Är för den delen första gången jag ska jobba på en förskola, är lite nervös faktsikt. Om jag fattat det hela rätt är ungarna 1-4 år gamla, så sött.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: kerstin

Du har det bra du roliga saker du gör

ler det är du värd

puss hälsa alla kram

2010-09-08 @ 20:47:50
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0