fest, vitrinskåp och mc..

Helgen är över. En riktigt bra helg! Film-mys i fredags kväll. Lördagen spenderade jag en liten stund på friskis & svettis, en lång stund med näsan i boken "Den meningsfulla språkväven" och hela kvällen i goda vänners lag. Det var fest hemma hos mig och det gick himla bra, den enda som spillde var jag :) Men jag har fått konstatera att jag har en sjukt jobbig granne och jag förstår itne hur jag ska stå ut. Jobbiga grannar är verkligen inget jag är van vid eller har tålamod med. 22.05 var hon nere och plingade på ochj klagade på för mycket liv igen (och jag lovar, vi förde inte ett jävla liv, vi var rätt städade faktsikt). Det värsta är att hon måste vara så förbannat otrevlig. Avsluitade med att säga "ni är nyinflyttade va? Då kan ni dra härifrån igen". Trots detta sa jag itne ett ont ord tillbaka utan log och sa ursäkta och stängde dörren. Ska jag vara ärlig får jag en känsla av att hon bara vill  prata med någon.... Igår kväll satte hon musiken på högsta volym strax efter tio btw...
Annars var det en riktgiot kul kväll. Jag och Malin var stolta över hur vi lyckades hushålla med vinet men desto mer försvånade över hur lättpåverkade vi var. Det fick sin förklaring när Johan erkände att han fyllt på vårt vin med sitt när vi itne såg... Det förklarade saken..men nu har vi iaf mer vin kvar till nästa helg, gutt :)

Igår kom mamma med det efterlängtade vitrinskåpet. Nu är det bara att sätta igång och måla om det, komemr bli så fint så fint.
På kvällen var vi hos Alex och spelade canasta, han bjöd på jätte god mat dessutom. Nu kommer det bästa på hela kvällen: Jag och Johan vann igen!! Grattis till oss :) Det var dock med väldigt liten marginal, så det var bra jobbat av Alex och Malin också :)

Idag ahr jag åkt motorcykel med Alex, det var helt underbart! I looooove åka motorcykel!
Nu ska jag sätta mig med ena ögat i boken och andra på tv'n.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Karina

aaah fyfan vilken jobbig granne! Man vill bara gå ner o gnälla på henne med, fast det blir säkert bara ännu mer problem då så e väl bäst o låta bli:)

Ååååh längtar till vi ses.. och det e snart:D

2010-09-13 @ 20:58:07
Postat av: kerstin

stå på dig Jeanette jobbiga grannen mår dåligt.

Bra att mamma kom med skåpet

ha det bra plugga på ses snart kram

2010-09-14 @ 08:01:12
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja den där grannen är inte rolig alltså, men jag är ganska säker på att hon har vissa problem...bara hon håller sig till att knacka på å inte ringer securitas...

Åh jaaa snart ses vi karina :)å kasnke vi med kerstin :)

2010-09-14 @ 08:27:41
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0