Fredag

I morse när jag vaknade och Roger kom hem från skolan hade en överaskning med sig till mig. En bukett jätte fina vita och rosa blommor :)





Idag har vi haft städ-dag här och nu har vi plugg-dag. Ikväll åker Roger till Linköping så jag är hemma själv hela helgen, så är det när man har hund, då kan man inte göra som man vill och bara åka iväg på en helgtripp. Men jag har ändå en hel del plugg att göra så det är lika bra det. Och imorgon kväll blir det fest här :) Nice, nice, men synd inte Roger kan vara med. Ikväll ska vi ha filmkväll och på söndag fortsätter vår canasta-turnering. Håll tummarna för mig och Johan, we're gonna win!!!
Här är vårt sovrum förresten, har ju inte lagt upp någon bild på lägenheten efter vi börjat komma iordning. Vardagsrummet är dock inte klart än, väntar otåligt på vitrinskåpet jag ska få av mamma!








Kommentarer
Postat av: renee

Va fint det har blivit. Hoppas komma med skåpet på söndag. Kram

2010-09-10 @ 17:14:42
Postat av: kerstin

hej vad fint ni har det kram

2010-09-11 @ 10:30:27
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0