God afton

Jag är ingen bra på det där med att jobba natt, eller jobba på natten går ganska bra, men ska man jobba natt måste man också kunna sova dagen efter. Det är där mitt problem kommer in. Igår morse klockan 08.30 la jag mig i en mörk lagom sval stuga och inte ett ljud hördes utanför. ÄNDÅ sov jag inte en blund! Hjärtat bankade och jag blev bara mer och mer irriterad av att inte kunna sova och då gick det ju verklgien inte..

Idag ahr jag shoppat OCH vitrinskåpet är äntligen klart! Efter allt slit med maskering, sandpappring, målning, sandpappring igen och till sist, skrubbat till fingrarna blöder för att bli av med all klister som blev kvar efter maskerings tejpen. De nya knopparna/handtagen är påsatta och det är så grymt jävla fint! Lägger upp en bild snart! Men inte ikväll. Jag är mega trött och måste lägga mig och sova, imorgon är en lång dag med städning, förberedelse inför kvällen men viktigast av allt, KARINAS KOMMER! Fy fan vad roligt!! Ska bli så jäkla kul!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0