Inflyttningfest!

Enligt glasen var vi 27 personer här igår.



Jag kunde dock bara se att vi var en 15-16 stycken så vilka som druckit i de resterande glasen är mig ett mysterium ;) Jag vet bara att när jag kom hem inatt och öppnade skåpet för att ta mig ett glas vatten fanns det inte ETT ENDA litet glas.
Inflyttningsfesten blev lyckad. Jag hade skitkul iaf coh jag hoppas de andra hade det med. Vi fick fina presenter som vi tackar så jätte mycket för!
Var rätt rejält rund under fötterna när vi skulle bege oss till stan. Vi ramlade med cykeln och eftersom Malin skicka ett sms idag där det stod "Åh jag är så glad att du och Karina inte dog igår!!" antar jag att det inte såg jätte trevligt ut. Men vi lever iaf :)
När vi kom till palace hade jag ingen väskan och därmed ingen plånbok eller mobil med mig. Men jag fick komma in ändå. Var helöt säker på att jag tappat den men när jag kom hem på natten hitta jag både väska, plånbok och mobil hemma. Sicken tur!! Men hur dum får man vara som går ut utan det?? Malins cykel försvann igår med, men även den återfanns idag. Sicken tur det med!!

Nu borde jag sätta mig och plugga lite faktsikt..frågan är om man orkar det..?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0