Tadaa!

Nå vad tycks?



Nej mamma, du får inte tillbaka det ;)

Om en halvtimme ska jag hämta Karina :) weei

Igår på Bauhaus köpte jag skruva i lösvikt men jag var lite osäker på att jag tagit rätt storlek så jag frågade kassörskan om det gick bra att byta dem ifall det var fel. Hon kollade jätte konstigt på mig och svara att nej det går inte när det är lösvikt. När vi går där ifrån säger Alex, "Alltså de kostade 1, 50 kronor". Hahaha hon måste ju trott att jag är världens snålaste som vi byta en skruv för några ören :P


Kommentarer
Postat av: kerstin

hej ¨åå vad fit det blev Jag vill med ha ett.Vill du ha mina underlater?kram

2010-09-26 @ 19:14:16
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Å va fint det blev. Ett helt annat skåp. Tänk va man kan göra om man bara orkar. Kram

2010-09-27 @ 18:26:42
Postat av: jeanette

Ja visst blev det fint! Varför vill du inte ha kvar dina underlater?kram

2010-09-27 @ 23:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0