Vad är klockan?

Det är något konstigt med aerobicsen på tisdagar. Den får mig att helt tappa tidsbegreppet... Båda gångerna har jag hamnat en timme fel. Aerobicsen är mellan 17.45-18-45 men förra gångena var jag helt säker på att den skulle vara slut till klockan 18.00 när min tvättid skulle börja, men hör och häpna, jag var inte hemma förrän 19.15 och hade alltså missat över en av mina tre tvätt-timmar.
Idag började jag med maten 16.40, bombsäker på att det var två timmar till träningen skulle börja. Klockan 17.15 kolla jag av en slump på klockan och inser att jag får sätta en jävla fast om jag ska hinna till träningen. Maten får alltså snällt stå på spisen och vänta 1,5 timme och jag får hungrig som en varg hoppa runt i gympasalen.
Nu är jag hemma, nyduschad, mätt och belåten.

Måste dock tillägga en sak, jag tycker det är förjävligt att sverige demokraterna röstades fram i årets val!! Det är ett ondskefullt och elakt parti och jag tycker det är fruktansvärt, helt sjukt att så många i vårt avlånga land kunnat rösta på något så omänskligt. SKÄMS PÅ ER!!! Är inte nöjd över årets val över huvudtaget btw....

Nu är frågan, ska jag börja läsa boken till nästa veckas dugga (som är skittjock) eller kolla på idol?

bye bye äppelpaj


Kommentarer
Postat av: malin

Idol såklart=) Sen kan vi läsa lite efteråt om vi orkar!

2010-09-21 @ 20:01:43
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: renee

Titta på idol så du får annat att tänka på. Kram

2010-09-22 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0