Vikarien

Nu visar Roger mig sina nya saker han shoppat idag, as-snygga grejer! En jacka, kängor och jeans. Jag har varit och jobbat på trekanstens förskola. Gick jätte bra faktiskt, var mycket roligare där en förskolan jag jobbade på förra veckan. Så jag har redan bokat in ett pass där nästa fredag. Det är väl det som är bra med att vara vikarie, att man får se så många olika arbetsplatser och det är nog en jäkla bra erfarenhet.

Igår skrevs äntligen duggan så nu har man ännu ett projekt man kan lägga bakom sig. Bara att börja på nästa dock..
Ett projekt jag startat är att måla om vitrinskåpet mamma kom med i helgen. Så här såg det här ut igår..


När den här bilden togs pratade jag i telefon med någon som ville ge mig gratis-trosor i ett galet bra material (sa hon) och jag tackade ja, såklart, vem kan motstå ett par trosor i ett helt fantastiskt bra material?

Igår kväll när jag tröttnat på att sandpappra vitrinskåp begav jag mig till studentpuben för ett par kalla öl och en dipptalrik, inte pubtalrik som jag brukade kalla det. Beställer man det får man nämligen en hamburgare och det vore ju förödande för mig eftersom jag inte tål gluten och gluten är det ju som vi alla vet i hamburgerbröd. I vilket fall som hellst hade vi en trevlig kväll!

Om en stund ska jag svira om till ridkläder och köra till stallet. Hoppas vi gör något kul på ridningen idag och att det går bra :) Roger ska och skriva tenta, hoppas det går bra för han med!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Vart ´har mamma ställt sina saker då som var i det skåpet hemma hos henne???

kram lycka til

är hemma förkyld

så vi behöver en vik:)

2010-09-16 @ 17:19:18
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Dom ligger i låder på vinden.

2010-09-21 @ 07:48:47
Postat av: renee

Det ska bli kul och se när skåpet blir klart. Tar kanske tillbaka det :-) Skojar bara fått är fått.

2010-09-21 @ 08:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0