Glad påsk!

Nu ligger ni där och sover era sömntutor (vilket ni gör helt rätt i!), medan jag jobbar natt. Är glad att jag fick jobba inatt, iochmed VFU'n finns det inte så många dagar jag kan jobba på och jag behöver ju de här extra pengarna. Dessutom är det natt före röd storhelg så det är dubbelt betalt! Näst intill iaf :)
Fick hoppa över ridningen idag eftersom jag var tvungen att sova lite då, hade ju trots allt varit uppe sen tidig morgon. Slutade dock VFU'n redan halv 12 idag, åkte direkt till stugan och till min stora glädje kom Elina och hennes lilla Alma förbi på fika. Alma var en riktig liten sötnos, knappt en månad gammal. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig,  hade annars jätte gärna lagt upp en bild på när jag höll det lilla knytet.

Nu har Alex och jag varit tillsammans i ett halv år. Tänk vad tiden går! Imorgon ska vi därmed festa till det ordentligt och gå ut och äta på restaurang. På lördag blir det påskmiddag med Alex familj någonstans som jag inte minns vad det hette sen utgång på kvällen. Mycket tid i stugan hoppas jag denna helgen kommer ge. Ja...så ser min påsk ut.

GLAD PÅSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karina

Shit redan 6månader, får man ju gratulera:)

Härligt med stuga nu när sommaren e här!

Puss BV;)

2011-04-22 @ 13:15:04
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0