Nu ska ni få höra!

Sommarens två stora händelser är klara!

Först och främst, köpte årets sweden rock biljett i helgen, nu kan man verklgien börja räkna ner på riktigt..:)

Dessutom har jag och Alex bokat resa till Sunny beach i Bulgarien!! WEEI :) Vi ska bo på ett fyra stjärnigt hotell mitt på stranden och mitt i centrum. Se bara så underbart...

20 Augusti åker vi, jag kommer längta ihjäl mig!

Idag skrev jag tenta för delkurs 4, så jäkla skönt att ha den avklarad. Efteråt firade jag och malin med ett par timmar på thai silk och åt thai bufé, så jäkla gott! Nu känns det lite ovant att man inte ha något plugg hängades över en som man MÅSTE göra. På måndag börjar praktiken, ska bli kul.

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Gött, då kommer du ju ha massa tid över till städning ;)

2011-04-05 @ 14:40:53
Postat av: kerstin

härligt för er kram

2011-04-09 @ 19:56:01
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0