Så kan det va...

Såg på fejjan att folk hade fått tillbaka sina tentor så nervös gick jag in på resultat webben för att se om jag klarade den. Jag kände att jag verkligen, verkligen inte ville behöva göra om den. Även om jag själv kände att det hade gått bra blev jag nervös eftersom jag hade lämnat salen så hemskt mycket tidigare än andra och kasnke därmed slarvat. Men det är sån jag alltid varit, skriver snabbare än jag tänker och det var med stor lättnad jag såg att jag klarat den! WEEI :)

Nu har jag varit och ridit, det gick väldigt bra och jag är super nöjd :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan planera en "p0å spåret" lektion till imorogn. Tror det kan bli jäkligt kul. Och så ska jag se över matte läxan som jag ska gå igenom med skolungdomarna. Matte är ju som bekant inte mitt starkaste ämne...:S

Saker som är mindre bra är att jag har en jobbig känsla av besvikelse inom mig och jag kan inte sluta tänka på det. Dessutom blir jag trött på mig själv att jag så lätt ska ta åt mig av saker som kanske inte alls är menade illa. Å andra sidan brukar ju ens magkänsla ha rätt..

Något sopm är bra är att i morgon kommer min studiegrupp hit och festa. Det kommer bli så jäkla kul känner jag på mig. Vi är hel flummiga och har hur kul som hellst när vi är nykra så hur kul kommer stämningen inte bli med lite vin i kroppen också.

I helgen hoopas jag på lite fint väder så vi kan fixa iordning stugan så man kan börja vara där lite.

Nej duschen var det.....


Kommentarer
Postat av: kerstin

skönt att ha stugan

att åka till kram ha en

bra kväll kerstin

2011-04-14 @ 20:45:23
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0