Äntligen är värmen här!

Ännu en helg börjar nå sitt slut, det går alldeles för fort när man har roligt. Har inte den här helgen varit bra så finns det inga bra heger :) Solen skiner och det är hur varmt som hellst. Idag har Alex och jag varit i stugan hela dagen lång. Det var så var,t att bikini räckte :)

 

Igår på dagen var mamma och min kusin Fanny på besök. Vi gick på stan sen lagade vi mat iho. På kvällen hade Alex och jag ost, kex och vin kväll. Något man måste unna sig ibland helt enkelt.

I fredags var min studiegrupp här, elelr en del av min studiegrupp här. Några fcik sorgligt nog förhinder, men vi hade jäkla skoj iaf! Det måste bi göra om och förhoppningvis blir vi samlad trupp då!

Sen invaderades festen av några konstiga djur......

Kvällen avslutades/fortsatte på O'learys där vi dansade ännu mer :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

å vad fint ni har det kram

Glad påsk

2011-04-17 @ 21:44:47
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Tack för i lördags. Va duktiga ni är jag har ännu inte borjat i trädgården :-) Kram

2011-04-18 @ 06:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0