Trappor kan vara farliga...

Jag har nu den hårda vägen fått erfara varför det är negativt att ha en trappa i sitt hem. Jag ramlade nämligen ner. AJ :( Och mobilen flög under soffan och jag hade ett helvete att få ut den igen. Tur att jag inte slog mig så illa iaf. Har ont i fötterna, fingret och rumpan bara.

Har varit aktiva dagar nu när solen är framme. Har cyklat till VFU'n i lindsdal varje dag (tar c:a 35 minuter för den som undrar) sen direkt till stugan. Slitit upp en massa ogrås, åkt motorcykel, umgåtts med tjejerna och sett på när de färgar håret, varit på tippen med ett helt slät med kvistar och blad, planerat lektioner och lagat mat. Puh.

Imorgon har jag bjudit in alla på fika i stugan så nu hoppas jag verkligen att det blir fint väder! Okej, alla har jag kanske inte bjudit in för det får inte plats men jag är ganska säker på att det blir fler fina dagar i år så jag kan bjuda in till fler fikor :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

härligt glad påsk kram

2011-04-19 @ 21:40:10
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Elina

Mys pys =)

Jag och Alma kommer gärna på fika någon dag i din fina trädgård!!

Kram

2011-04-20 @ 13:18:18
Postat av: jeanette

Åh ja det får ni jätte gärna! Imorgon slutar jag redan halv 12 så om ni inte har något för er och det är fint väder så får ni gärna komma förbi :) kram

2011-04-20 @ 21:48:32
Postat av: jeanette

Åh ja det får ni jätte gärna! Imorgon slutar jag redan halv 12 så om ni inte har något för er och det är fint väder så får ni gärna komma förbi :) kram

2011-04-20 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0