Påskhelgen i bilder...

Solen bara skiner och skiner och jag önskar att den aldrig kommer sluta. Förutom några kortare regnskurar då och då så vi får vad vi behöver :) Idag är det dock kallt om man jämför med de andra dagarna, men det är för det blåser tror jag.

Igår simmade Malin och jag en hel timme. Sen åt vi lunch på en uteservering! :) På eftermiddagen klättrade Alex i träd och klippte av grenar i äppelträden och jag planterade blommor och satte potatis. Sicken trädgårds nörd man blivit :)

Här kommer lite bilder från helgens bravader...

Påskmiddag i Alsterbro.

Lilla valpen Ferbie var med.

Påskfest på kvällen :)

 

En dag på stensö med korvgrillning och sool :)

Under tiden jag satt här och la upp bilder passade jag på att försöka laga min skrivare. Och tror det eller ej, men jag fixade den! Det krävs en redig kvinna alltså! ;)


Kommentarer
Postat av: kerstin

fina bilder du tar kram skönt med solen

2011-04-27 @ 17:22:27
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: kerstin

fina bilder du tar kram skönt med solen

2011-04-27 @ 17:22:44
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-04-28 @ 10:20:54
Postat av: renee

Det ser ju skönt ut. Jag har lite trädgårdsarb. till er i helgen om ni tycker det är kul :-)kram

2011-04-28 @ 10:22:29
Postat av: jeanette

nej tack mamma, det räcker med EN!

2011-04-28 @ 10:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0