Natthumor

Jobbar natt igen.. Sitter på felsms.com och försöker fördriva tiden. Är sjukt trött och uppfattar det mesta som roligt. Några smakbitar..

Till: Min farmor
Sms: Är du helt dum i huvve?
Svar: Ja Det blir man med åldern

Till: Kompis Patrik
Sms: Är det så att vi vinner så skojar vi med patrik att vi aldrig hann lämna in travet. 
Svar: Ja gör det så kommer jag spela att jag går på det ;)

Till: Chefen
Sms: Kan jag ringa dig senare. Jag skall in på ett möte med chefen
Svar: Skulle vi ha möte i dag? Det har jag inte noterat

Till: Pappa
Sms: Hur hittade ni mig?
Svar: Hittade? Jag jobbade hårt i 4 minuter 1 gång sen kom du 9 månader senare.


Till: Jontes mamma (Blivande svärmor) :)
Sms: Jag är hemma hos Jonte för första gången och det är bajs i toaletten. Tycker inte du att det är äckligt? Ska jag sticka???
Svar: Oj kära nån. Jag tycker inte du ska ta det så allvarligt. Det går att ta bort med toaborsten. Mvh Eva

Nej nu ska jag sluta tråka er med min dåliga natthumor. Dags att äta lite frukost snart. Bara 2,5 timmar tills jag får åka hem. Sen ska jag sova några timmar sen bär det iväg till Karlshamn, Robert fyllde år i torsdags och sak ha fest i morgon (eller idag blir det ju) Sen blir det kalas med släkten på söndag. Verkar bli ännu en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0