VFU och förkylning.

En ny VFU period har satt igång. Jag är i en 5a, både handledaren och eleverna verkar hur bra som hellst så jag tror det kommer bli roliga och givande fyra veckor. Dock har jag tyvärr gått och dragit på mig världens förkylning med växlande feber, hosta och mega ont i halsen såhär lagom till VFU'n startade. Men jag har kämpat mig igenom de här första dagarna och hoppas att jag ska orka resten av veckan också. Jag är inte van att vara sjuk och sjukanmäler mig gör jag inte i första taget. Då ska jag i princip inte kunna resa mig upp.
Vädret är inte på topp idag, men jag hoppas det kommer vara det igen om ett par dagar. Jag är enormt sugen på att få provåka på Alex nya motorcykel! Men lär väl ändå behöva bli frisk först så gör ju inget om det är molnit ett par dar till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0