Jag är en virrig själ..

Ibland blir jag bara så trött på mig själv.. Idag åkte jag ut till Roger på Öland för att duscha och klippa Steffen. När jag kom dit sa Roger "du har väl inte glömt hårfönen va?" "Hårfön?" Klart som fan att jag hade glömt fönen, hade ine en tanke på den. När man dushat Steffen ska han fönas och kardas torr. Steffen slapp med andra ord undan tvättningen idag.. Han var lycklig, jag frustrerad. Nu får vi göra det i nästa vecka istället om vi finner dit vilket iofs inte gör så mycket, men ju längre hans päls blir desto jobbigare att torka och klippa bli den. Men så går det om man är tankspridd.
Nu har jag haft seminarie, det var mer läskigt än jag hade trott. Vi hade en annan seminarieledare än vi brukar och hon var väldigt hård med att instruktionerna skulle följas till punkt och prickar, om vi inte knyter an till litteraturen får vi kompletera. Jag tycker att jag knöt an till litteraturen så gott det gick med boken jag läst, hoppas hon tycker det med. Väntar på mail med domen...
Boken jag läst heter "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg. En jätte bra berättelse om en ensamstående far med diverse sociala problem. En fin och lite sorglig berättelse om deras vardag som både var komplicerad och okomplicerad på samma gång.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Trevlig helg kram Det snöar här nu!!!

2011-02-18 @ 18:27:18
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Skriv en lapp med vad du ska ha med dig :-) KRAM

2011-02-20 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0