Jag är ingen försäljare!

Påminn mig att jag ALDRIG ska försöka sälja något på tradera igen! Min fina hårfön såldes för 13 kr. TRETTON ynka kronor!. Mitt vissibly clear för 4kr, FYRA ynka kronor och mina vita fina jeans för... EN JÄVLA KRONA! Nu ska jag dessutom skicka grejerna och jag har kommit till den insikten att det nog kommer bli mycket dyrare än jag trott. Jag kommer alltså FÖRLORA på mina affärer. *Snyft* Jag som bara ville tjäna lite extra pengar så här i början av året när plånboken gapar tom och så blir det såhär.. :( Dessutom är det INGEN som ringt på all den kurslitteratur jag lagt ut till försäljning. Jag är ingen bra försäljare..det är bara att inse..

Kommentarer
Postat av: kerstin

men Jeanette 13 kr portot vart väl dyrare!

Titta på min blogg and dagens bild något för dig?

Kram HÄLSA alla jag känner KRam

2011-02-17 @ 22:20:23
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Du får be Nadja hjälpa dig. Hon är bra på att sälja saker på Tradera.Själv går det lika dåligt för mig som för dig.Kram

2011-02-18 @ 06:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0