Se så fint det blev!

Hela helgen har Alex och jag kämpat med vår lägenhet. Vi har flyttat grejer, hängt upp hyllor, tavlor och gardiner, dammsugat och torkat golv, varit på IKEA och Bauhaus och handlat nödvändigheter samt kollat ut andra grejer (t.ex. hallbyrå) som vi ska köpa när vi fått lön dessutom har vi hunnit med att vara på en födelsedagsfika på fredagkvällen och haft vänner hemma hos oss på filmkväll och vin på lördagkvällen. Nu jobbar jag söndagnatten. FULLPROPPAD helg med andra ord :) Här kommer lite bilder på det vi åstadkommit..





























Hallen tar jag ingen bild på förrän vi har köpt den vita fina byrån.
Nu ska jag plugga lite resten av natten tror jag... Slutar inte förrän 08.15, puh vad segt. Men det blir pengar iaf och pengar behöver man :)

Kommentarer
Postat av: renee

Det ser kanon fint ut får väl snart komma upp och hälsa på er. Steffen ska ju ha sin leksak som jag köpte. Kram

2011-02-21 @ 06:50:00
Postat av: kerstin

fint ni bor kram lycka till

2011-02-21 @ 07:53:42
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Karina

åhh vad fint ni har fått det!!

jag kommer inte på inflyttningsfesten men du kommer väl ner i April va:)?? Saknar dig!

2011-02-21 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0