Datorspel, nöje?

Igår beställde jag löshår. Weei :) Hoppas det kommer idag och att jag valt rätt färg! Det är sånt med clips som man sätter dig och tar bort själv lite som man behaga.
Första löparundan igår sen innan sweden rock. Det var tungt men kändes riktigt bra efteråt! På kvällen tog vi ett par öl men Robert och en kompis till honom från Karlshamn och hans tjej på Harrys. Det var trevligt.
Imorgon har Alex för sig att han ska spela datorspel med min lillebror. Vad är det med dessa pojkar? Hur kan man prioritera att sitta framför en jäkla dator. Sitta framför datorn är väl något man gör när det absolut inte finns nånting annat att göra, eller? Jag försökte iaf intressera mig för hans datorspelande igår och frågade hur spelet gick till. Men det kunde han inte riktigt ge ett svar på så jag gav upp.. Nåväl, är väl bara att acceptera att alla intressen förstår man sig inte på. Skulle egentligen sovit i stugan, men får väl göra det idag istället så de får ha sin datorstund ihop de arma stackarna :P Bara Alex fixar så jag kan sitta vid min dator, har massvis med bilder jag vill framkalla och regnar det inte ska jag gå på friskis utomhus gympa med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0