Funderingar mitt i natten.

Vad tråkig min blogg är nu förtiden...uppdateringarna är glesa och det känns som om jag alltid skriver om samma saker, t.ex. att jag önskar fint väder till helgen. Och vet ni vad, det är precis vad jag tänker skriva i detta inlägget med, jag önskar fint väder till helgen!!! Hör ni det vädergudar? Jag och Alex ska tältcampa och då BEHÖVS det faktiskt fint väder, så det så!
Östersjö festivalen var kul men jag var där alldeles för lite. Och när jag väl var där var jag alldeles för rund under fötterna. Dock var det mysigt att vara inne och kolla på marknaden på lördagen, hittade en hatt som jag älskar och jag och Alex köpte varsit halsaband där vi graverade in våra namn :) Kändes däremot som om marknaden var väldigt mycket mindre än den brukar? Undra om det stämmer eller om det bara är jag som blivit större? Ibland så verkar ju saker större när man är liten och mindre när man är stor..
Jag slogs av en fundering innan idag, tänk om inga människor i hela världen skulle göra lumpen, då hade ju ingen lärt sig kriga och hantera vapen, skulle vi ha mindre krig då?

Kommentarer
Postat av: kerstin

hmm så är det nog kram

2011-07-26 @ 14:05:31
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0