Halmstad!

I helgen ska jag; Malin, ALex och JOhan åka på utflykt igen. Vi ska till Halmstad och bo i stuga hela helgen :) Vi hoppas på fint väder så vi kan sola, bada och leka på dagarana och grilla, dricka öl och vin och sitta på uteserveringar på kvällarna. Skulle det vara för mycket begärt?

Idag har jag packat inför Halmstad, dessutom...Har jag varit hos frisören och satt i mitt löshår! Weei :) Jag känner mig jätte fin i mitt långa hår :) Dock fatta jag inte hur jag ska lyckas sätta i det och göra det såhär fsnyggt själv...:S

Nu väntar jag på ALex som jobbat lite idag så vi kan käka lite lunch innan vi ska bege oss...

 

Trevlig helg! Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Karina

Riktigt snyggt, hoppas ni får en kul helg:) skulle va rätt fint väder imorgon iaf, sen kasst hela veckan ut sägs det.. Så det får vi väl hoppas på, fast kunde varit fint heeeela tiden:) puss

2011-07-15 @ 13:49:03
Postat av: renee

Jättefint. Hoppas ni får en bra helg :-) KRAM

2011-07-15 @ 16:35:09
Postat av: Maria

Guud va mysigt! Hoppas i haft det bra! Va långt håår du har fått! Kram

2011-07-18 @ 10:16:41
URL: http://finest.se/missnyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0