Idag, imorgon och efter det..

Idag tog Steffen och jag en promenad till Alex jobb för att äta lunch med honom, Alla på hans jobb har semester så han är själv på kontoret, det tycker han visst är lite ensamt. Tur att han har en flickvän som gärna kommer och gör honom sällskap :)

 

Nu är det snart dags för mig att åka och jobba hela kvällen lång. Imorgon är jag ledig, då har jag och ALex varit tillsammans i 9 månader och det ska vi fira med att gå och se teatern i krusentiernska trädgården "ett makalöst brölopp". Var på teatern där förra året och den var jätte rolig så jag hoppas att den är det i år med! Och att det inte regnar förståss!

 

I helgen är det äntligen dags för Östersjöfestivalen, dock ser värdeprognoserna inte så värst bra ut... Hoppas på en drastisk förändring för jag vill inte ha sånt väder som det var förra året och det är jag nog inte ensam om!

 

Jag har stooooora planer på G i mitt lillahuvud jag hoppas innerligt att det kommer bli nånting av dem också och inte förbli en ouppnålig dröm....


Kommentarer
Postat av: kerstin

Hälsa alla från mig hoppas ni får kul Kram kram

2011-07-20 @ 15:06:08
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Nej inte mer nu. Du har alltid något på gång :-) kram

2011-07-21 @ 14:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0