Sista helgen som gräsänka.

I fredags hade Malin och jag en hel dag på Ölandsdjurpark. Vi kollade på djuren, åkte karuseller, badade och strosade runt. Jätte rolig och mysig dag, verkligen!
Sen körde vi till mediamark och jag köpte en epilator! :) Nu jävla ska jag bli hårfri. Inte för att jag är något slags apliknande djur, men hår vill man ju aldrig har. Utom på huvudet då förståss.
På kvällen körde jag till Karlshamn till min kära mor. Vi såg "streetdance" en film helt i min smak! Man blir så jäkla sugen på att dansa!
Idag har jag passat min brorsas ungar medan de la nytt tak på mors hus. Sen åkte jag med Povel hem och badade med Neo i deras pool. Asgött! Lätt att jag ska ha en pool när jag blivit stor och köpt hus :)
Nu ska jag med lillebror på grillfest.
Och här kommer det bästa: I MORGON KOMMER ALEX HEM!!  Snacka om att han är efterlängtad! Men först ska jag ut på sjön med mina kusiner och sen ska vi äta mat där. :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

hälsa familjen kram

2011-07-12 @ 00:13:38
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0