Sommartider.

Länge sen det blev någon uppdatering här.. Det ges inte så mycket tid vi datorn såhär i sommartider. Inte ens kollat facebook eller något sånt på flera dagar. Förra veckan sov vi några nätter i stugan. Så himla mysigt att vakna och bara kunna öppna, släppa ut Steffen och sätta sig på verandan och äta frukost i lugn och ro. Livsnjutning på hög nivå.
Helgen bestod i princip av enbart jobb. Skrapade ihop 34 timmar. Jag var dödstrött igår vill jag lova. Inte för att man sliter ut sig rent fysiskt, men man blir extremt trött psykiskt. Och den tröttheten är svårare att göra sig av med. Fysisk trötthet är ju bara att vila och sova bort. Så igår blev jag inte det minsta ledsen när jag såg att det var regnigt och mulet ute. Jag lämnade blod (och spädde på min trötthet lite) sen kom Malin och vi köpte McDonalds och såg på "Tusen gånger starkare". Otroligt bra film som verkligen skildrade könsskillnaderna i skolan. Se den! Framförallt alla lärare borde se den!
På kvällen gick jag och Alex en långrunda med Steffen bort till Långviken. Tanken var att vi skulle bada men det blåste så var inte så sugna på det längre när vi väl kom fram.
Vi diskuterade vart all tid tar vägen. Det känns som vi alltid har något att göra och som om tiden aldrig riktigt räcker till. Och då har vi inte ens några barn utan bara oss själva. Hur tusan får man tiden att räcka till när man har ungar också?

Kommentarer
Postat av: kerstin

är du fast kär nu Jeanette första gången jag hör om barn i framtiden:)?Kram härliga du

2011-07-12 @ 09:25:43
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: jeanette

jaaa kersitn, jag är otroligt otroligt kär :)

2011-07-12 @ 09:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0