Suprise!

Idag blev jag överaskad! Jag hade kunnat bli ännu mer överaskad om inte dumma jag glömt att hämta ut ett paket på posten. Fick nämligen en avi för flera dagar sen och jag var helt säker på att det var en gåva från en tidning jag tänkt prenumerera på några månader. Men så idag fick jag sms från Maria som undrade om paketet inte kommit fram än? Först fattade jag ingenting men så kom jag på avin jag fått. Så fort jag slutade jobbet körde jag till pressbyrån och hämtade mitt paket. Det innehöll min 25 års present från Maria, weei så glad jag blev :) Jag fick jätte snygga armband och en STOR förpackning snygga ögonskuggor. Dessutom låg där ett jättefint bröloppsfoto på Maria och Jan som gifte sig Las Vegas den 25 juni. Stort grattis till er och lycka till i ert fortsatta liv tillsammans! Och tack så mycket för presenterna!

Tänk så ännu mer överaskad dumma jag hade blivit om jag gått till posten, hämtat paketet och trott det var en gåva från en tidning för att sen när jag öppnat det inse att det var en 25 års present till mig från Maria! :) Men överaskad och glad blev jag verkligen ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0