Fixelifix.

Jag gick precis förbi ett gäng A-lagare som satt och hävde i sig öl. I handen hade jag en systemetpåse med rabarber i. "Jasså du kör med rabarber i påsen du?" kommenterade den ena. "Ja det är väl säkert nyttigare" konstaterade en annan. Vilka lustigkurra :) Men jag tyckte det var kul :)

 

Jag fixar och donar inför lördagens 25 års fest. MIN 25-års fest! Idag har jag varit och handlat, kollat in lokalen (som nästan känns lite stor nu när folk överger mig, hela 9 stycken som hoppat av, känner man sig poppis då eller?) Men jag har bestämt mig för att vara GLAD över de som kommer istället för ledsen över de som inte kommer. Och det är jag med, från botten av mitt hjärta hehe. Lärde mig ett citat på sweden rock: "Munnen säger det hjärtat är fullt av". Och vi bli iaf runt 25-30 och det ska man vara glad över när man inte har någon släkt.

Idag har jag även planerat lekar, vilket jag ska fortsätta med så fort denna blogg är färdigskriven. Jag hoppas verkligen att det kommer bli en jäkligt, sjukt, rolig fest!!!!!


Kommentarer
Postat av: renee

Klart det BLIR. Man har inte roligare än man gör sig. Så det så. Kram

2011-06-16 @ 17:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0