15 mars...

Ett vårtecken till! Igår satte jag igång med en Detox kur. Jag gör det varje vår, alltså är et ett vårtecken. Ingen alkohol, tobak och hellst inget kaffe eller socker heller, på 20 dagar. Fatta ni vilken enormt fräsch människa jag kom vara sen? :) Har fått med mig Alex också, han har lite svårt att hålla sig borta från kaffet, annars kommer det nog bra :)

Idag ägnar jag många varma tankar åt min älskade, underbara farmor. Idag hade det varit hennes födelsedag, men hon gick bort för fyra år sen. Jag och min farmor hade ett väldigt specielt band till varandra, hon var min bästa vän och vi pratade om allt. Det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Jag saknar henne otroligt mycket och jag hade kunnat göra vad som hellst för att få lyfta luren, slå hennes nummer och höra hennes röst.


Kommentarer
Postat av: renee

Ja din farmor var en toppen farmor.

Vårstäda kroppen har du fått med Alex på det???????

Stackars han. Men lycka till båda två :-)

2011-03-15 @ 17:23:52
Postat av: kerstin

Ja hon var snäll din farmor kram

2011-03-25 @ 22:09:44
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0