4-ever

Inatt jobbar jag igen. Vet inte riktigt vad jag gav mig in i när jag gick med på det, har ju så himla mycket att läsa. Tänkte att jag kunde läsa inatt menn än så länge har jag bara läst två sidor. Fast det är ju många timmar kvar....Mitt mål är att nå 200 sidor åtminstonde, hellst mycket mer.
Ikväll har jag å Linda haft myskväll. Vi gjorde tacosröra i ugnen och snackade en massa om allt mellan himmel och gjord, mest killar faktiskt.

Jag blir lite sentimental så här på kvällskvisten och tänker på min pojk där hemma. Saknar honom så fort jag inte är med honom. Ser hans vackra ansikte framför mig och vill bara vara nära..Umgås, prata, skratta, kyssas.. Jag vill alltid känna så, men vad jag har förstått är det inte lätt att bevara den känslan i alla år. Hur ska man lyckas? Än är det ju inga problem, har jag bara varit tillsammans i 5 månader, men sen, när det blir 5, 10, 30 år. Hur bevarar man känslan kär?

I helgen ska vi till Karlshamn, lite kvalitets tid med familj och släkt. Har inte varit hemma sen början av januari, det är ett tag sen. På fredag ska vi på middag till min faster och på lördag ska mamma och Neo firas, de fyller både år på måndag.



Nej nog med dravel, dax att läsa bok..

Kommentarer
Postat av: kerstin

Hjärtat ta det lite lugnt med:)

Hälsa familjen och släkten Bergqvist

<<<<<<<Ge alla en extra kram från mig Kärleken är härlig:)

Kram på dig

Gratta Renee

2011-03-24 @ 07:43:00
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0